Intrebari frecvente

Configureaza produsul dupa preferinte ( marime, culoare, etc ), adauga produsul în cosul de cumparaturi apoi apasa butonul din coltul dreapta-sus »Vezi cosul«.

Vizualizeaza comanda ta apoi apasa butonul »Continua cu finalizarea«.

Poti plasa comanda fara sa te inregistrezi cu un cont de client, dar ai optiunea sa-ti creezi un cont sau sa te autentifici in contul tau existent.

Apoi trebuie sa completezi datele de facturare si livrare, sa selectezi metoda de plata si sa accepti termenii si conditiile woxdesign.ro dupa care poti plasa comanda.

Poti vizualiza comenziile anterioare in pagina „Contul meu”. Autentificate in contul tau personal de client si poti vizualiza istoricul comenziilor tale precum si statusul comenziilor in curs.

Foloseste serviciul „Urmareste comanda” , il poti gasi in coltul stanga-sus al paginii sau in subsolul paginii.

Completeaza numarul de comanda si adresa de e-mail folosita in plasarea comenzii si poti vedea statusul comezii tale. Aceasta este disponibila si din pagina de cont client. 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzi”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta folosind adresa [email protected]. Colegii nostri vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Comanda nu poate fi anulata in cazul in care a fost deja expediata spre destinatar sau presupune inscriptionari personalizate solicitate de client.

Pentru anumite produse conditia pentru valoarea minima a comenzii este afisata pe pagina produsului respectiv.

Nu este posibila modificarea ulterioara a adresei de livrare pentru comenziile deja confirmate.Procesarea comenzii se face imediat si nu putem garanta ca modificarea este operata.

Daca adresa de livrare nu poate fi gasita sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat catre noi. De îndata ce livrarea a fost receptionata de noi, rambursarea va fi efectuata prin metoda de plata indicata de catre tine.

Card Visa, MasterCard, Numerar la livrare 

Plata ramburs este plata la livrare. Poți plati fie în numerar sau cu cardul direct la firma de curierat care îți aduce coletul.

Factura o vei primi prin e-mail dupa finalizarea si livrarea integrala a comenzii.

Pentru comenzi internationale ne poti contacta prin e-mail sau la telefon pentru a plasa comanda. Livrarea se va face prin serviciul de curierat international stabilit de ambele parti iar valoarea transportului se va regasi in factura emisa.

Daca plata cu cardul este respinsa, aceasta poate avea cauze diferite precum probleme tehnice, erori de introducere, valabilitatea cardului, lipsa verificării etc.  Poti folosi plata ramburs ( Numerar la livrare ) ca metoda de plata alternativa.

Codul de securitate al cardului se afla pe spatele acestuia. 

Costul pentru expedierea comenzii este 27 LEI prin serviciul de curierat FAN COURIER pentru locatiile unde exista punct de lucru FAN COURIER. 

Pentru alte locatii foloseste calculatorul de livrare disponibil in sectiunea „TOTAL COS” din cosul tau de cumparaturi.

Termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare.

Livrarea coletelor se face prin serviciul de curierat partener FAN COURIER.

Daca, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat il puteți returna in termen de 14 de zile de la data plasarii comenzii.

Citeste si completeaza formularul de Schimbare / returnare produse.

ATENȚIE! Returnarea produselor trebuie facuta in termen de maxim 14 zile din momentul efectuarii comenzii pe site-ul nostru. Produsele trebuie sa fie în ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate și sa nu fie deteriorate in niciun fel. Toate taxele cu privire la returnarea produselor, returnarea banilor precum și retrimiterea unor noi produse vor fi suportate de catre cumparator.

Pentru produsele aflate in PROMOTIE (achizitionate deci la un pret redus fata de pretul normal), schimbul cu o alta marime decat cea achizitionata poate atrage costuri suplimentare însumand diferenta dintre pretul întreg al produsului și pretul achitat de client in cazul in care marimea dorita pentru schimb nu se afla și ea în PROMOTIE.

Metode de returnare a produselor:

La sediul WoxDesign

Adresă: Str. Cooperatiei, Nr.6, Targoviste, Dambovita, Cod postal : 130086

Este necesara inștiințarea inainte de a veni la sediu. Aceasta se face prin apel telefonic la numarul 0766 982 200

Prin Curier rapid – colet fara ramburs

Metoda de restituire a banilor: transfer bancar in termen de 14 zile de la primirea coletului de retur.

Urmareste pe site starea comenzii tale, in cazul in care comanda ta apare ca fiind in procesare, urmareste pachetul tau folosind numarul AWB primit pe adresa ta de email sau contacteaza serviciul de relatii clienti al FAN COURIER pentru informatii despre coletul tau.